Forum RC-Lambach (http://www.rc-lambach.com/wbblite/index.php)
- RC-Talk (http://www.rc-lambach.com/wbblite/board.php?boardid=3)
-- flying like birds (http://www.rc-lambach.com/wbblite/thread.php?threadid=21)
Geschrieben von Jürgen am 22.02.2005 um 20:27:
flying like birds
Hey
Woit a amoi ausprobiern !!!!
es geht
Wahnsinn
Geschrieben von herbie am 23.02.2005 um 08:57:
flyer jürgen
hallo jürgen
hast was graucht ?????????
Geschrieben von sigrid am 23.02.2005 um 11:32:
i kenn mi a ned aus
Geschrieben von barney01 am 23.02.2005 um 18:53:
he beim jürgen laufts a
soll i deine andere anmeldung aus der datenbank löschen, wost a fake-mailadress angeben host, du lumpi du?
Geschrieben von Luke am 03.03.2005 um 11:00:
wos is do los, wos wiad do gspüd, hod do wer a hendl grüd?
Flying like birds ruulz!
Zur erklärung das is der name des von uns gedrehten Videos.
Hey barney, fette props von mir für das Forum, guter altbewährter Style, rot statt blau wäre vielleicht lässig ...
mfg Luke
Geschrieben von barney01 am 03.03.2005 um 12:04:
hi luke
hi luke, willkommen im forum!
des mit da foab liegt nicht in meiner macht
gibts in dieser saison wieder ein geiles bikevideo von
euch? wäre echt fett wie die heutige jugend zu sagen pflegt
Geschrieben von Jürgen am 07.03.2005 um 14:00:
hey barney !!!
Konstas scho außalöschn

!!!
Hob ma docht muas jo eh net jeda wissn
Bin oba wieda amoi zum besseren belehrt woan
Najo..........
Mit´n bikevideo schauts derzeit nu a bissal schlecht aus wegn de bikes und so
Hom nähmlich beim drehn vom letztn video ois roiniert wos nur gonga is
Do wa a SPONSOR a hit !!!!
Kunnt jo sei das si ana auftreim losst
-----------------------------------------------------------------
MFG Jürgen
Geschrieben von Luke am 07.03.2005 um 19:41:
Egal, blau is eh lässiga

)
Nja wie da Jürgen bereits gesagt hat, unsere Bikes haben bei den letzten Drehs das Zeitliche gesegnet.
Ich hab mir zwar kürzlich ein neues gekauft, will es aba noch nicht opfern (es funktioniert noch so einwandfrei).
--> also, falls wir unsere alten bikes wieder ein bisschen "flicken" können kommt 100% eine Videofortsetzung.
mfg Luke
Geschrieben von Jürgen am 09.03.2005 um 12:15:
No Risk No Fun !!!!!!!!!!!!!!!
Genau meine Meinung !!!!!!!
Hoff der (scheiß) Schnee geht boid weg !!
Don gehn mas wieda an !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Das Material wird nicht geschohnt und die Reifen glühen wieder !!!!
MFG
Jürgen
Geschrieben von Jürgen am 13.03.2005 um 17:30:
Jeeeeehaaaa
So !!!!!
Neue Ideen für eine Fortsetzung sind schon in planung !!!
Des theoretische is scho voi do jetzt föht nur mehr des praktische !!!!!
Werd mi zum mtb - technikkurs anmelden
Man lernt ja nie aus !!!!
MFG
Jürgen
Geschrieben von Luke am 14.03.2005 um 10:16:
Wooooohoooooo!
Nja die Theorie is leida imma leichta ois de Praxis...
hiazt mias ma uns nur mehr mit de Dirt-biker aus wels und gunskirchen zammreden, spätestens dann gibts a neiches Video!

prost!
Geschrieben von Luke am 14.03.2005 um 10:17:
Mtb
Mtb- technikkurs warat echt a idee! Mal schaun, wann, wer, wie, wos,was, warum und dann ...
mfg
Luke
Geschrieben von Jürgen am 16.03.2005 um 08:01:
jep
So !!!
Neues Dirtbike is scho bestellt !!!
Kummt übernächste Woche !!!!!
Don geht´s wieda dahi !!!!!
Moi schaun wias ausschaut mitn Technikkurs !?!?!
MFG
Jürgen
Geschrieben von Luke am 16.03.2005 um 12:07:
oida!!!
geiel!!!!
neiches döatbeik!!!!
--> au is schneefrei --> wuuuuhhuuuuuu des wiad geiel!!!!!!! biken bis zum
wicked!
Geschrieben von Jürgen am 16.03.2005 um 12:23:
JEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHAAAAAA
SICK !!!!
In zwa wochn geht´s wieda los !!!!
MFG
Jürgen
Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH